1 Kasım 2011

Tarihten Ders Çıkarmak: "Mayalar"

Please use translate (on the left side) for other languages.

For English voice of documentary: http://www.youtube.com/watch?v=RQvt6JFd-uU
(Please let me know if the link does not work)


"Bence Maya Uygarlığı konusunda kamunun vicdanını rahatsız eden şeylerden biri kendine ait eserleri, mimarisi, bilimi ve yazı sistemi olan bu görkemli kültürü ormanda, günümüzde terk edilmiş bir yerde yıkılmış ve yok olmuş halde görmek... Bize başarısız olabileceğimizi, uygarlığın karmaşık bir olgu olduğunu, işleri yüzümüze gözümüze bulaştırabileceğimizi ve her şeyin felaketle sonuçlanabileceğini hatırlatıyor."




(NATIONAL GEOGRAPHIC LOST KINGDOM'S OF THE MAYA) 

Hiç yorum yok: