![]() |
| Archeopteryx (araştırınız!) |
Başlamadan söyleyeyim: Bu teori bana ait değildir!..
Evet! Darwin'den çok çok önce evrim olgusunu ortaya atanlar günümüzde dahi İslam dünyasının kıymet değer şahsiyetleri olan "Biruni, İbn Tufeyl, Cahız, Nazzam ve hatta Mevlana" idi.
Darwin'in şansı, döneminin bilim anlayışının (görece olarak) ileride oluşu ve matbaanın icat edilmiş oluşuydu. Hemen kaynaklardan söz etmek istiyorum çünkü evrim teorisini bir totoloji olarak görmek istemeyenlerin çeşitli platformlarda yaptığı bilgisizce yorumlardan usanmış durumdayım!
Bkz: Bakara Suresi
Kitab-ül Hayvan
"İslamda Evrimci Yaratilis Teorisi"
(Prof. Dr. Mehmet Bayraktar)
"İbid a.g.e. ss. 32-33"
İlk olarak Darwin
İslamiyet'te evrim
Nazzam'ın Açıklaması
"Bir Yaratıcı'nın olması,canlıların aşamasız yaratıldığı anlamına gelmez!"




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder